L'alcalde vol concrecions de la Generalitat sobre els terminis per construir el nou edifici de l'escola Baltà Elias.
Un nou logotip, amb colors vinculats a l’Agenda 2030, identificarà totes les actuacions integrades al PIICC
16 de juny de 2021El tinent d’alcalde de l’Àrea d’Acció Territorial i Serveis Urbans, Francisco Romero, ha presentat la nova imatge del Pla d’Intervenció Integral del Centre i del carrer Comerç PIICC que es concreta en un logotip que a partir d’ara identificarà totes les actuacions que se’n derivin.
Romero ha recordat que aquest projecte és fruit d’un treball col•laboratiu de diferents serveis municipals com Comunicació, els joves contractats pel programa A Punt del mateix PIIC, i els tècnics de l’Àrea d’Acció Territorial. El logo inclou les sigles PIIC amb diferents colors corresponents a diferents Objectius de Desenvolupament Sostenible ODS amb valors com la sostenibilitat i el medi ambient, la innovació o la lluita contra les desigualtats. Pel tinent d’alcalde, “el PIICC persegueix un desenvolupament urbà sostenible i integrat, que vol reforçar el Centre com a generador d’activitat de serveis i de petites i mitjanes empreses (PIME) en base a connectar-lo amb els diferents barris i sobretot amb el c/ Comerç i l’eix de la via. Volem crear un hàbitat urbà compacte, cohesiu i divers”.
Els objectius del PIICC són aconseguir una Vilafranca
- ReActivada: impulsant l’economia i la creació de PIMEs que reforcin Vilafranca com a capital de serveis.
- ReValoritzada: recuperant espais urbans i històrics.
- ReNaturalitzada: esdevenint una ciutat més sostenible, més eficient energèticament i més respectuosa amb el medi ambient.
- ReConnectada: potenciant una mobilitat més sostenible i la innovació urbana.